Regulamin

Dane Właściciela sklepu my-outlet.pl

Onprofit Michał Balkus
ul. Krótka 11
83-112
Lubiszewo
5921183765
sylwia@my-outlet.pl
+48511385808

Zasady sprzedaży

Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym.

Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

Wszystkie sprzedawane przedmioty są nowe i wolne od wad, chyba że treść oferty sugeruje inaczej. Odcienie kolorów mogą się różnić od prezentowanych na ofertach. Do każdej zakupionej rzeczy dołączany jest paragon. Faktura Vat na życzenie.

Dostawa

Produkty dostarczane są na terenie Polski poprzez Firmę kurierską bądz Paczkomaty Inpost w dni roocze. Możliwy jest też odbiór osobisty pod adresem ul. Krótka 11, 83-112 Lubiszewo.

Zwroty

Wymiana lub zwrot zakupionego towaru możliwa jest w terminie 21 dni od daty jego otrzymania. Zwrotowi/wymianie podlegają tylko towary czyste, nieużywane, nieuszkodzone i z metkami. Towary noszące ślady użytkowania lub niewłaściwego przechowywania nie będą przyjmowane. Podstawą przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru wraz z paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu (pobierz). Koszty odesłania towaru ponosi kupujący. Kupującemu zwracane są koszty zakupionego towaru bez kosztów wysyłki w terminie do 14 dni od otrzymania towaru przez Sprzedającego. Adres do zwrotów towarów to siedziba firmy Onprofit Michał Balkus, ul. Krótka 11, 83-112 Lubiszewo, POLAND.

Reklamacje

Podstawą przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru wraz z paragonem oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym (pobierz). Koszty odesłania towaru ponosi kupujący. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji Kupujący w pierwszej kolejności otrzymuje produkt wolny od wad. Jeśli takiego produktu Sprzedający nie może dostarczyć realizowany jest zwrot kwoty zakupu. Kupującemu zwracane są koszty zakupionego towaru bez kosztów wysyłkiw terminie do 14 dni od otrzymania towaru przez Sprzedającego. Adres do reklamacji towarów to siedziba firmy Onprofit Michał Balkus, ul. Krótka 11, 83-112 Lubiszewo, POLAND.

Reklamacje płatności

http://www.dotpay.pl/reklamacje/

Kontakt

W przypadku pytań proszę dzwonić na nr +48511385808 lub pisać sylwia@my-outlet.pl